មិនគិតថ្លៃ ងាយស្រួល និងឆាប់រហ័ស

ឥឡូវនេះអ្នករាល់គ្នាអាចធ្វើការទិញទំនិញអនឡាញដោយប្រើប្រាស់ PayGo Wallet Free Master Card

កុម្ម៉ង់ទំនិញ ឬសេវាកម្ម នៅលើអ៊ីនធឺណេត

នេះគឺជាផ្នែកតូចមួយដែលអ្នកអាចធ្វើការទូទាត់ជាមួយ PayGo Virtual MasterCard

របៀបបង្កើត PayGo Virtual Master Card

  • 1 តំឡើងកម្មវិធីPayGo Wallet
  • 2 បញ្ចូលទឹកប្រាក់ទៅគណនីPayGo Wallet
  • 3 ចុះឈ្មោះ Virtual Master Card



វាមានភាពងាយស្រួលក្នុងការបញ្ចូលទឹកប្រាក់ចូលទៅកាន់ PayGo Wallet

យើងខ្ញុំមានទីតាំងម៉ាស៊ីនជាង ៥០០០ កន្លែងនៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជា សំរាប់បញ្ចូលទឹកប្រាក់ចូលទៅកាន់ PayGo wallet

ម៉ាស៊ីនដាក់ប្រាក់ PayGo
សូមមើលវីដេអូ

ទ្រូម៉ាន់នី
សូមមើលវីដេអូ

លក្ខណៈពិសេសរបស់កម្មវិធី PayGo wallet

លេខទូរស័ព្ទ
បញ្ចូលកាតទូរស័ព្ទទៅលេខរបស់អ្នក រឺ អាចបញ្ចូលកាតទូរស័ព្ទទៅកាន់មិត្តភកិ្តអ្នកក៏បាន បន្ថែមពីនេះ ការបញ្ចូលកាតទូរស័ព្ទមានគ្រប់ប្រព័ន្ធ

ផ្ទេរប្រាក់
ប្រើប្រាស់កម្មវិធី PaygoWallet ដើម្បីផ្ទេរប្រាក់តាមរយៈសេវាកម្ម អ៊ីម៉ាន់នី ទ្រូម៉ាន់នី និង ស្មាតលុយ ដោយមិនចាំបាច់តម្រង់ជួរ

អ៊ីនធឺណេត
អ៊ីនធឺណេតគឺជារឿងដែលសំខាន់បំផុតដែលត្រូវដំណើរការគ្រប់ពេលវេលា អ្នកអាចធ្វើការបង់វិក័យប័ត្រអ៊ីនធឺណេតនៅនឹងកន្លែងបាន

ហ្គេម
តើលោកអ្នកចូលចិត្តលេងហ្គេមដែរឬទេ?​ កម្មវិធី PayGo Wallet គឺជាជម្រើសដ៏ល្អបំផុតដែលអ្នកអាចលេងហ្គេមអនឡាញដែលអ្នកចូលចិត្ត ដូចជា Sabay, SteamGames និងហ្គេមផ្សេងៗ ជាច្រើនទៀត

ទិញទំនិញអនឡាញ
នេះគឺជាវិធីក្នុងការទិញទំនិញអនឡាញរបស់លោកអ្នក នៅមាននៅក្នុងកម្មវិធី អ្នកនឹងឃើញបញ្ជីឈ្មោះហាងអនឡាញល្បីៗជាច្រើន

សំបុត្រ
មុននឹងលោកអ្នកចេញតំណើរ អ្នកត្រូវប្រាកដថា អ្នកមានសំបុត្រឡានរួចរាល់ហើយ

ការអប់រំ
ជាមួយនឹងកម្មវិធី PayGo Wallet លោកអ្នកអាចធ្វើការទូទាត់ថ្លៃសាលា ហើយវាមានភាពងាយស្រួលនឹងឆាប់រហ័សដើម្បីដាក់ពាក្យឲ្យបានមុន

វិក័យប័ត្រ គិតប្រាក់
កម្មវិធីបង្កើតវិក័យប័ត្រដំបូងគេបំផុត និងមានតែមួយនៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជាដែលអនុញ្ញាត្តឲ្យលោកអ្នកអាចបង្កើត និងរក្សាវិក័យប័ត្រ។ សូមទទួលបានពត៌មានបន្ថែមត្រង់ kitprak.com

សំណួរសាកសួរញឹកញាប់

PayGO Wallet

របៀបក្នុងការទាញយក និងតម្លើងកម្មវិធី PayGo Wallet
  • ទាញយក និងតម្លើងកម្មវិធី PayGo Wallet
  • បន្ទាប់ពីការតម្លើង សូមបើកកម្មវិធី និងវាយលេខទូរស័ព្ទរបស់លោកអ្នក ដើម្បីចុះឈ្មោះជាមួយនឹងកម្មវិធី។
  • លោកអ្នកនឹងទទួលបានសារលេខកូដសំងាត់ ៤ខ្ទង់។ សូមវាយបញ្ជូលលេខកូដនោះទៅកាន់ប្រអប់ រួចចុច OK
  • ដាក់លេខសំងាត់ ៤ខ្ទង់
  • វាយលេខសំងាត់នោះម្តងទៀត
  • វាយបញ្ជូលប្រូម៉ូកូដ (វាយបញ្ជូលលេខសំគាល់ ផេហ្គោរបស់មិត្តភក្តិលោកអ្នកដែលបានណែនាំលោកអ្នកអំពីកម្មវិធីនេះ)។ ប្រសិនបើលោកអ្នកមិនមានប្រូម៉ូកូដទេ - សូមចុច​ Skip
  • ឥលូវនេះ កម្មវិធី ផេហ្គោរបស់លោកអ្នកត្រូវបានតម្លើងបានរួចរាល់ហើយ
សូមមើលវីដេអូ
របៀបបញ្ជូលប្រាក់ទៅកាន់កម្មវិធី ផេហ្គោ
  • បើកកម្មវិធី ផេហ្គោនៅក្នុងទូរស័ព្ទដៃរបស់លោកអ្នក
  • ចុចប៊ូតុង "Find a kiosk" នៅខាងក្រោមឈាងខាងស្តាំ
  • ចុច "PayGo Kiosks"
  • ចុច "Find kiosk on the map"
  • ស្វែងរកទីតាំងម៉ាស៊ីនដែលនៅក្បែរលោកអ្នក
  • នៅទីតាំងម៉ាស៊ីន
    • ចុចប៊ូតុង "PayGo Wallet refill"
    • វាយលេខសំគាល់ផេហ្គោរបស់លោកអ្នក ហើយចុច Continue
    • ដាក់ក្រដាសប្រាក់ចូលទៅកាន់ច្រកទទួលប្រាក់ រួចចុច Pay
    • យកវិក័យប័ត្រ
    • ទឹកប្រាក់នឹងបញ្ជូលទៅកាន់គណនីរបស់លោកអ្នក ក្នុងរយៈពេល ៥-១០ វិនាទី
  • ទាញយកទិន្នន័យចុងក្រោយនៅក្នុងកម្មវិធីរបស់លោកអ្នក និងត្រួតពិនិត្យចំនួនទឹកប្រាក់
សូមមើលវីដេអូ
របៀបបង្កើតប័ណ្ណផេហ្គោម៉ាស្ទឺកាត
  • បើកកម្មវិធី ផេហ្គោនៅក្នុងទូរស័ព្ទដៃរបស់លោកអ្នក
  • ចុចត្រង់ "My Card" មានទីតាំងនៅខាងក្រោមឈាងខាងឆ្វេង
  • បំពេញពត៌មានពិតប្រាកដរបស់លោកអ្នក។ លោកអ្នកត្រូវបំពេញ អាសយដ្ឋានអ៊ីម៉ែល ដើម្បីទទួលបានលេខកូដសំងាត់សម្រាប់ប្រតិបត្តិមួយចំនួន។

    ចំណាំ:
    ក្នុងការទទួលបាន ផេហ្គោម៉ាស្ទឺកាត នៅកម្មវិធី ផេហ្គោរបស់លោកអ្នកត្រូវមានទឹកប្រាក់យ៉ាងតិចប៉ផុត ៥ដុល្លា។ យើងខ្ញុំមិនកាត់ថ្លៃសេវា ឬប្លុកទឹកប្រាក់ណាមួយសម្រាប់ម៉ាស្ទឹកាតឡើយ, លោកអ្នកអាចប្រើប្រាស់ទឹកប្រាក់នោះសម្រាប់ប្រតិបត្តិអនឡាញបាន។
    ដើម្បីត្រួតពិនិត្យលេខកូដសំងាត់របស់កាតនិម្មិត្តរបស់លោកអ្នក សូមចុចត្រង់ "CVV"

Google Play

របៀបក្នុងការភ្ជាប់ប័ណ្ណ​ MasterCard ទៅកាន់ Google
  • បើកតំណរ https://play.google.com/store
  • ចុច Account
  • ចុច Add credit or debit card
  • ជ្រើសរើសប្រទេស (កម្ពុជា)។ សូមបំពេញពត៌មាន ផេហ្គោ ម៉ាស្ទឺកាត, ឈ្មោះពេញ និងអាសយដ្ឋានរបស់អ្នក។ សូមចុច Save
  • ប្រសិនគ្រប់យ៉ាងបំពេញបានត្រឹមត្រូវ នោះពត៌មាន ផេហ្គោ ម៉ាស្ទឹកាតរបស់លោកអ្នកនិងបង្ហាញនៅក្នុង Payment methods ហើយលោកអ្នកអាចធ្វើការទូទាត់បាននៅលើវេបសាយ Google
របៀបដោះស្រាយក្នុងការទិញកម្មវិធីនៅក្នុង Google Play
ប្រសិនបើអ្នកមិនអាចទិញកម្មវិធីបាននៅក្នុង Google Play ហើយជួបបញ្ហា
សូមអភ័យទោស, ប្រតិបត្តិរបស់លោកអ្នកមិនទទួលបានជោគជ័យនៅក្នុងពេលនេះ។ សូមសាកល្បងម្តងទៀត។
យើងខ្ញុំសូមណែនាំលោកអ្នកធ្វើតាមគំរូខាងក្រោម:

  • បើកតំណរ https://support.google.com/androidpay ហើយចុច Sign in
  • បំពេញពត៌មានអ៊ីម៉ែលរបស់លោកអ្នក ដែលបានភ្ជាប់កាតជួបបញ្ហា
  • ចុច CONTACT US នៅខាងលើឈាងខាងស្តាំ
  • ចុច "Request callback" ឬ "Email support"
  • បំពេញឈ្មោះរបស់អ្នក, លេខទូរស័ព្ទ ឬអ៊ីម៉ែល, ពណ៌នាបញ្ហារបស់លោកអ្នក រួចចុច "Call me" ឬ "SUBMIT"
សូមមេត្តារងចាំរហូតដល់ភ្នាក់ងារជំនាញរបស់ Google ទំនាក់ទំនងមកកាន់លោកអ្នក។ ពណ៌នាពីបញ្ហារបស់លោកអ្នក រួចសាកសួរទៅកាន់អ្នកជំនាញក្នុងការដោះស្រាយ។

App Store and iTunes

របៀបភ្ជាប់ប័ណ្ណ MasterCard ទៅកាន់ App Store
  • បើក "Settings" app on your iPhone
  • ជ្រើសរើស "iTunes & App Store"
  • គណនី Apple ID របស់លោកអ្នកនៅខាងលើ សូមចុចលើវា
  • នៅក្នុងផ្ទាំងបន្ទាប់សូមចុច "View Apple ID"
  • លោកអ្នកត្រូវវាយពាក្យសំងាត់របស់ Apple ID លោកអ្នក
  • ចុច "Payment Information"
  • ចុច "Credit/Debit Card"
  • វាយបញ្ជូលពត៌មានប័ណ្ណម៉ាស្ទឺកាតរបស់លោកអ្នក (លេខកាត, ខែឆ្នាំផុតកំណត់, លេខសំងាត់, នឹងអាសយដ្ឋាន)
  • នៅពេលដែលពត៌មានបានបំពេញរួចរាល់ សូមចុច "Done" at the top នៅខាងលើ
  • ចុច "Done" ម្តងទៀតដើម្បីចាកចេញពី Apple ID Account Settings
របៀបដោះស្រាយក្នុងការទិញកម្មវិធីនៅក្នុង iTunes and App Store
ប្រសិនបើអ្នកមិនអាចទិញកម្មវិធីបាននៅក្នុង iTunes and App Store យើងខ្ញុំសូមណែនាំលោកអ្នកពីគំរូខាងក្រោម
  • ចាកចេញពីគណនី រួចហើយចុះឈ្មោះចូលឡើងវិញ រួចសាកល្បងក្នុងការទិញ
  • លុបពត៌មាន ម៉ាស្ទឺកាតរបស់លោកអ្នកពីគណនី រួចភ្ជាប់ឡើងមកវិញ។ នេះជារបៀបណែនាំ here.
  • ប្រសិនបើលោកអ្នកមិនអាចធ្វើការទិញកម្មវិធីបាន សូមទំនាក់ទំនងទោកាន់ភ្នាក់ងារអតិថិជនរបស់ iTunes។ មាន ពីរជម្រើសៈ

    ទូរស័ព្ទទៅកាន់ ក្រុមការងារផ្នែកសុវត្ថិភាពរបស់ iTunes ដើម្បីស្នើរពួកគេដោះស្រាយបញ្ហា
    សម្រាប់ប្រព័ន្ធសែលកាតៈ 177 1 800 275 2273
    សម្រាប់ប្រព័ន្ធមិត្តហ្វូនៈ​​ 168 1800 275 2273
    សម្រាប់ប្រព័ន្ធស្មាតៈ​ +1 800 2752273
    សូមប្រាប់ទៅកាន់ពួកគេថា លោកអ្នកចង់ជួបនិយាយជាមួយនឹងក្រុមប្រឹក្សាផ្នែកសុវត្ថិភាពរបស់ iTunes
  • សន្ទនាជាមួយនឹងភ្នាក់ងារ iTunes ជាមួយនឹង https://getsupport.apple.com/ (សូមជ្រើសរើសប្រទេស សិង្ហបុរី ដែលមាននៅក្នុងតារាង)។ សូមមើលតាមរូបភាពខាងក្រោម។
  • ជ្រើសរើស "Apple ID"
  • ជ្រើសរើស "iTunes store and App store"
  • ជ្រើសរើស "Purchasing and downloading content"
  • ជ្រើសរើសជំរើសណាមួយដែលបានផ្តល់មកកាន់អ្នក "Talk, Chat or Email"

សូមចំណាំ Apple និងធ្វើការបិទគណនីរបស់លោកអ្នកប្រសិនបើ
  • លោកអ្នកប្រើប្រាស់ផ្សារដែលមិនមែនជាផ្សាររបស់ប្រទេសលោកអ្នក។ ឧទាហរណ៍, លោកអ្នករស់នៅប្រទេសកម្ពុជា ប៉ុន្តែប្រើប្រាស់ផ្សាររបស់ សហរដ្ឋអាមេរិក។
  • លោកអ្នកអាចប្រើប្រាស់ កាត iTunes បានសម្រាប់តែនៅក្នុងសហរដ្ឋអាមេរិកប៉ុណ្ណោះ។
  • លោកអ្នកប្រើប្រាស់ Apple ID នៅលើឧបករណ៍ផ្សេងៗជាច្រើន។
  • លោកអ្នកតែងតែផ្លាស់ប្តូរ Apple ID នៅលើឧបករណ៍របស់លោកអ្នក។
  • លោកអ្នកមិនបានទិញកម្មវិធីគិតថ្លៃនៅក្នុង iTunes
របៀបឆែកមើលទឹកប្រាក់ក្នុងហ្វេសបុកតាមរយៈ​ Android
  • ចុះឈ្មោះចូលទៅកាន់គណនីហ្វេសបុករបស់អ្នក ហើយជ្រើសរើសយក More
  • សូមអូសចុះមកទំព័រខាងក្រោម
  • ចុច Account Settings
  • សូមអូសចុះមកទំព័រខាងក្រោម
  • ចុច Payments
  • ត្រួតពិនិត្យទឹកប្រាក់នៅក្នុង Account Balance
របៀបឆែកទឹកប្រាក់នៅក្នុងហ្វេសបុកតាមរយៈ iPhone
  • ចុះឈ្មោះចូលទៅកាន់គណនីហ្វេសបុករបស់អ្នក ហើយជ្រើសរើសយក More
  • សូមអូសចុះមកទំព័រខាងក្រោម
  • ចុច Settings
  • ចុច Account Settings
  • សូមអូសចុះមកទំព័រខាងក្រោម
  • ចុច Payments
  • ត្រួតពិនិត្យទឹកប្រាក់នៅក្នុង Account Balance
របៀបឆែកទឹកប្រាក់ហ្វេសបុកនៅលើវេប
  • ចូលទៅកាន់គណនីហ្វេសបុករបស់អ្នក ចុច Menu បន្ទាប់មកចុច Settings
  • ចុច Payments ហើយបន្ទាប់មកចុច​ Adverts Billing
  • ត្រួតពិនិត្យចំនួនទឹកប្រាក់ដែលមាននៅក្នុង Billing summary

សូមប្រើប្រាស់កុំព្យូទ័រផ្ទាល់ខ្លួនដើម្បីធ្វើតាមគំរូណែនាំខាងក្រោម

សូមជ្រើសរើសជម្រើសណាមួយដែលសាកសមនឹងលោកអ្នក
ក) ប្រសិនបើលោកអ្នកធ្លាប់បានផ្សព្វផ្សាយជាមួយនឹងហ្វេសបុកពីមុនមក សូមចុចបើកត្រង់នេះ manual
ខ) ប្រសិនបើលោកអ្នកមិនធ្លាប់បានផ្សព្វផ្សាយជាមួយនឹងហ្វេសបុកពីមុនមក សូមចុចបើកត្រង់នេះ manual

របៀបដោះស្រាយបញ្ហានៅក្នុងហ្វេសបុក
មានមូលហេតុជាច្រើនដែលធ្វើឱ្យការផ្សព្វផ្សាយមិនដំណើរការ ឆែកមើលបញ្ជីនៅខាងក្រោមរាល់បញ្ហាដែលធ្លាប់កើតមានឡើង
អ្នកអាចនឹងឃើញការផ្សព្វផ្សាយមិនដំណើរការ ដែលមានជាអាទិ៍៖
  • Expired offer: អ្នកមិនអាចផ្សព្វផ្សាយការស្នើសុំដែលផុតកំណត់បានទេ Create a new offer.
  • Past event: អ្នកមិនអាចផ្សព្វផ្សាយព្រឹត្តការណ៍ពីមុនៗបានទេ Create a new event.
  • Page role: អ្នកត្រូវតែជា admin, advertiser, moderator ឬ editor នៅក្នុងទំព័រហ្វេសបុកដើម្បី boost posts ត្រូវតែជា admin នៅលើ Page ដើម្បីស្នើសុំ they update your Page role.
  • អ្នកមិនអាចធ្វើការផ្សព្វផ្សាយផុសបានទេប្រសិនបើអ្នកមិនបានបើក ផ្សព្វផ្សាយផេកជាមុន published your Page.
  • Photo Album: រូបភាព Album ខ្លះមិនអាចធ្វើការផ្សព្វផ្សាយបានទេ របៀប boost a photo album ហើយនិងប្រភេទរូបភាព Album ណាដែលអាចធ្វើការផ្សព្វផ្សាយបាន
  • Post is too old: Posts ជាសាធារណៈ(Public) មុនថ្ងៃទី២១ ខែមិថុនា ឆ្នាំ២០១២ មិនអាចផ្សព្វផ្សាយបានទេ
  • Disabled shared login: គណនីប្រភេទ Admin ផ្សេងទៀតដែលបានតំឡើងជាប្រភេទ Business Manager។ លោកអ្នកនឹងត្រូវទំនាក់ទំនងទៅកាន់អ្នកដទៃដែលអ្នកបានផ្តល់ Login និងមាននរណាម្នាក់ផ្តល់នូវតំណរផ្ញើរមកអ្នក invitation to join Business Manager.
  • Ad Account closed: ប្រសិនបើ Ad account របស់លោកអ្នកត្រូវបានបិទ, អ្នកនឹងមិនអាចធ្វើការប៊ូសផុសតេ។ អ្នកអាចធ្វើការ បើកដំណើរការនូវ ad account ដែលបានបិទដោយត្រូវចូលទៅកាន់ Ads Manager, ចុច reactivate នៅខាងកលើនៃផេក និងធ្វើតាមការណែនាំទៅកាន់ផេកបន្ត។
  • Ad Account Flagged: ប្រសិនបើ ad account របស់លោកអ្នក flagged ដោយសារភាពមិនប្រក្រតីនៃគណនីរបស់អ្នក, អ្នកមិនអាចធ្វើការប៊ូសផុសបានទេ។ ដើម្បីត្រួតពិនិត្យពី ស្ថានភាពរបស់គណនីអ្នក, ចូលទៅកាន់ Ads Manager.
  • ការផ្លាស់ប្ដូររូបភាពprofileទំព័រនឹងមិនអាចធ្វើការផ្សព្វផ្សាយបានទេ
  • កម្មវិធីលើទូរស័ព្ទដែលបានតំឡើង៖ កម្មវិធីទូរស័ព្ទដែលបានតំឡើងនូវផុសទៅកាន់ផេករបស់លោកអ្នកគឺមិនត្រូវអនុញ្ញាត្តផុសផងដែរ។
របៀបទាក់ទងទៅកាន់ភ្នាក់ងារហ្វេសបុក
  • បើកតំណរ https://www.facebook.com/help/contact/649167531904667
  • បើកចូលទៅកាន់គណនីហ្វេសបុករបស់អ្នកប្រសិនបើចាំបាច់
  • ចុច​ Add Account ID
  • ជ្រើសរើសសំណួរ
  • ចុចប៊ូតុង Send
ការស្នើរបស់អ្នកនឹងត្រូវបានផ្ញើរទៅកាន់ភ្នាក់ងារហ្វេសបុក

ផ្សេងៗ

របៀបក្នុងការទិញ ICE នៅក្នុងហ្គេម Vainglory
  • នៅក្នុងផ្ទាំងដំបូង សូមបើក MARKET រួចចុចប៊ូតុង ICE
  • ជ្រើសរើសចំនួនទឹកប្រាក់ដែលលោកអ្នកចង់ទិញ
  • ជ្រើសរើស "CONTINUE"
  • ជ្រើសរើស "Add credit or debit card"
  • វាយបញ្ជូលពត៌មានប័ណ្ណម៉ាស្ទឺកាតរបស់លោកអ្នក (លេខកាត, ខែឆ្នាំផុតកំណត់, លេខសំងាត់, នឹងអាសយដ្ឋាន និងលេខទូរស័ព្ទ) និងជ្រើសរើសប៊ូតុង "SAVE"



  • ប្រសិនបើទាមទារវាយបញ្ជូលនូវពត៌មានអ៊ីម៉ែលរបស់លោកអ្នក សូមជ្រើសរើស "CONFIRM"

  • ជ្រើសរើស "BUY" រួចយល់ព្រមទិញ
  • លោកអ្នកនឹងទទួលបានពត៌មានដែលបញ្ជាក់ពីប្រតិបតិ្តទទួលបានជោគជ័យ
  • លោកអ្នកនឹងឃើញ គណនីបានទទួល ICE
How to recharge Bigo Live account
  • 1. Open www.bigo.tv in your web browser
  • 2. Tap Recharge button
  • 3. Tap Current Area button
  • 4. Select Cambodia
  • 5. Tap sure button
  • 6. Enter your Bigo ID *
  • 7. Tap Confirm button

    * To find your Bigo ID open Bigo Live app and
    1. Tap account button
    2. Check your ID number
  • 8. Tap paygo button
  • 9. Tap desired amount for recharge
  • 10. Tap Confirm button
  • 11. Enter your phone number linked to PayGo account in international format (start with 855)
  • 12. Tap Send button
  • 13. Enter Validation code that you will receive to your SMS messages in your phone.
  • 14. Tap Continue button
  • 15. Your payment will be completed and you will receive the purchased Diamonds to your Bigo account.

តើអ្នកមានសំណួរបន្ថែម? ទំនាក់ទំនងមកកាន់យើងខ្ញុំ

ពួកយើងរងចាំជួយអ្នក ២៤ម៉ោង រៀងរាល់ថ្ងៃ